Zimowe Dziergadanie w Splotach


Warszawa ma Magicloop, Wrocław E-dziewiarkę, a Poznań? Poznań ma Sploty!

Dziś chciałabym Was zaprosić na Zimowe Dziergadanie, które odbędzie się w tę sobotę 6 grudnia w Splotach. To magiczne miejsce, prowadzone przez Dobrochnę- kobietę nietuzinkową i pełną pasji, mieści się przy ulicy Strzałkowskiego 15/2 w Poznaniu. Startujemy jak zwykle o 12 (choć sam sklep jest czynny wcześniej) i dziergadamy do upadłego (np. do 20, kto bogatemu zabroni?). 

Wystarczy, że zabierzecie włóczkę, druty dobry nastrój i coś słodkiego- wszak trzeba mieć energię na dzierganie ;) Dobrochna zapewnia wygodne krzesła, ogromy stół, kawę/herbatę, a przede wszystkim cudowną atmosferę pełną włóczek. Ja będę na pewno. A teraz relacja fotograficzna z poprzednich spotkań.


Wygodnie  jest...

słonecznie bywa

koedukacyjnie



Na progu wita Malabrigo



Jest też międzynarodowo: poniżej radość francusko-niemiecko-polska.




Są też i chwile skupienia.




Jest przestrzeń i perspektywa. 


"Macamy" dosyć sporo ;) 





Bo przecież każda Dziewiarka wie, że..



Do zobaczenia zatem!  

Komentarze

  1. Łączka kwitnie na tym stole ;)) Koszulka jest świetna!! Zazdroszczę Wam tych spotkań.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurcze, to koniecznie muszę wpaść. Nawet nie wiedziałam, że są spotkania tego typu, a do sklepu jeszcze - wstyd się przyznać - nie dotarłam. Do zobaczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I chłopów macie w klubie !!! Fiu fiu fiu :) ... Miło Cię widzieć ! A dzie panna Trusława ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaj ja Wam zazdroszczę... A te chłopy - no miód malyna:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. No cudnie ! Bardzo zazdroszczę ale z Podkarpacia chyba nie dojadę. Pozdrawiam druciarsko Ewa.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ superowe spotkanie. Podobnie jak poprzedniczka z Podkarpacia jestem. To zdecydowanie za daleko.
    Jak na razie udało mi się uczestniczyć jedynie w spotkaniach w Krakowskim amiQsie, na które zaprasza w każdą drugą sobotę miesiąca "Dziana baba"
    Gorąco pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  7. Widać, że spotkanie udane. Ja przez ostatni rok intensywnie uczestniczyłam w spotkaniach e-dziewiarkowych we Wrocławiu. Teraz mieszkam w Bydgoszczy więc bliżej mi do Poznania, może kiedyś uda mi się dotrzeć na takie spotkanie :)
    Ps. Zapraszam do siebie po wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Coś się nudziłaś, sssskarbie, że tak z aparatem latałaś ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nawet nie pomyślałam, że takie akcje są i w Poznaniu. Szkoda, że przegapiłam;/

    OdpowiedzUsuń
  10. Widać że sie fajnie bawicie.
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zazdroszczę Wam tego cudownego miejsca. My spotykamy się w Domu Kultury raz w tygodniu. Mamy ciepło, widno, do dyspozycji kuchnię, komputery. Niestety, jest nas coraz mniej, Starsze osoby sie wykruszają, młodsze nie mają czasu. Kiedyś siedziałyśmy 3 i 4 godziny, teraz ledwo 2 i kazdy ucieka. Mamy tez kawę, herbatkę, coś słodkiego Składka miesięczna 6 zł. Czego brakuje? nie wiem. Może chęci? Może tego sklepu pełnego włóczek, a może dobrej organizatorki takiej jak Wasza Dobrochna? Powodzenia. - Izabela

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty