Someday test

Jakiś czas temu Hada rzuciła na FB hasło typu „palec do budki, kto chce testować nowy wzór” i jakimś dziwnym trafem się załapałam. Byłam podekscytowana (jak szczerbaty na suchary jak to mawia mój Brat), ponieważ był to mój pierwszy test w życiu- pojęcia nie miałam jak taki proces wygląda. Dziś jestem już mądrzejsza o dwa testy, trzeci właśnie się odbywa i muszę przyznać, że to nie jest takie proste, jak mi się wydawało. Bo to swego rodzaju nobilitacja oraz spora odpowiedzialność. Człowiek zobowiązuje się do wykonania udziergu w określonym czasie, z włóczki o określonej grubości i w dodatku musi wykazać się nie lada skupieniem. Przecież o to właśnie w testowaniu chodzi, aby wyłapać najmniejsze błędy, wprowadzić pewne czasem drobne modyfikacje, które ułatwią sprawę użytkownikom. Trochę mi się ręce pociły z nerwów, trochę było liczenia, od groma konwersacji podczas których upewniałyśmy się z Hadą wzajemnie, że się rozumiemy, że gra, że wszystko jest w porządku.



Dziś pochwalę się Wam chustą, którą testowałam jako drugą w kolejności (o pierwszej nie wspominam nawet- w ogóle nic nie wiecie na jej temat, ok.? :D)- jest to Someday już (chyba) od tygodnia dostępna do kupienia na raverly (klik). Niech Was nie zwiedzie jej pozorna prostota w wyglądzie- to kunszt wykorzystania rzędów skróconych i dziergania borderu z pikotkami jednocześnie- groźnie brzmi? A nie powinno, bo Hada pisze wzory jasno i przejrzyście, dołącza szczegółowe instrukcje, a sam wzór podzielony jest na sekcje, przez co łatwo można zapanować nad udziergiem. Wzór rozpisany jest dla włóczki typu fingering, swoją wydziergałam z Cool Wool Melange Lana Grossy w kolorze popielatym w połączeniu z DROPSowym Delightem. I teraz- uwaga, uwaga, muszę odszczekać. Otóż włóczka Cool Wool pochodzi nie z jakiejś tam pasmanterii, a z pięknego, obłędnego wręcz miejsca, w którym możecie nabyć drogą kupna włóczki powszechnie uznawane za rarytasy. Mowa o Splotach oczywiście z siedzibą na ulicy Strzałkowskiego w Poznaniu, sklepie prowadzonym przez przesympatyczną Dobrochnę- zajrzyjcie tam , jeśli możecie- poza włóczkami można się napić pysznej kawy, dziergać i gadać, gadać, gadać :)


Strasznie się dziś rozpisałam, ale to dlatego, że jestem w trakcie przygotowań do konferencji i chyba trwam w jakimś słowotoku . Zostawię Was z garścią zdjęć made by Marlenka , sama udam się testować kolejną rzecz.








Trzymajcie się i do przeczytania :***

Komentarze

  1. Świetny jest ten chustoszal, a Twój ma obłędne kolory!
    Cholera, nie mogę dojechać do Splotów, już zła jestem strasznie. Napaliłam się na sobotnie spotkanie i doopa, życie mi przeszkodziło, grrr...

    OdpowiedzUsuń
  2. Wzór Hani prześliczny, a Twoje połączenie kolorów wyjątkowo udane. Widzę, że jeden brzeg chusty jest robiony DROPS-em - fajna modyfikacja. To zdecydowanie mój ulubiony kształt. Tak jak napisała Aga - chustoszal ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. To jeden z tych przypadków, gdy wykonanie podoba mi się bardziej niż pierwowzór a to dzięki wybranym przez Ciebie kolorom :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała chusta - bardzo podoba mi się Twoja wersja :-) Rewelacyjne kolory.
    Zdjęcia cudne - pięknie wyglądasz.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny Twój egzemplarz testowy. A z uśmiechem to już w ogóle :) Zestaw włóczek - idealny. Testowanie to świetna przygoda, wiem coś o tym...

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne kolory ma twoja wersja :) Świetna chusta :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna!!! Piękne kolory!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna jest. kolory śliczne ;- jedne z moich ulubionych.
    Chusty zawsze kojarzyły mi się "babciowo";- ale po obejrzeniu takiego modelu coraz bardziej przekonywuję się do tego typu udziergów.
    Pozdrawiam gorąco Dorota

    OdpowiedzUsuń
  9. O, jak widzę moje ulubione kolory Dropsa Delight.
    Piękny szal, super połączenie kolorów.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna chusta, ładne połączenie kolorów. Fajno tu u Ciebie :) Przez przypadek trafiłam i już tu zostaję. Będę podpatrywać :)
    Pozdrowionka, Marta

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty